Я завжди рада гостям! :)

пʼятницю, 24 квітня 2020 р.

24.04. Ознайомлення з природою «Праця дорослих навесні» . Фізичний розвиток

Добрий день.
п'ятниця
  1. Ознайомлення з природою
  2. Фізкультура
Тема: «Праця дорослих навесні»

  1. Розповідь-бесіда про весняні зміни в природі.
- Що весна нам принесла?
- А ще весна принесла нові турботи: в саду, на городі, на подвір’ї.

  1. Розглядання ілюстрацій із зображенням праці людей навесні.














Запитання:
- Які весняні справи зображені на них?
-  Хто працює на подвір’ї,  в саду, на городі?
- Які інструменти використовуються для цієї роботи?

  1. Дидактична вправа «Праця на клумбі».
 Запропонуйте дітям розглянути малюнок, назвати квіти на клумбі.
Потім дібрати інвентар, необхідний для догляду за квітами.









4. Фізкультхвилинка.

«Навесні усі працюють»

Всі працюють навесні –
(Діти показують руками довкола себе)

Зрозуміло це мені.
(Кладуть руки на груди і схиляють голову)

Клумбу старанно копають,
(Імітація копання землі)

На ній квіти висівають.
(Діти присідають і виконують рухи пучкою – імітують висівання)

У садках та скверах міста –
Скрізь гребуть торішнє листя.
(Імітують працю з граблями)

У весни гарячу днину
Вишні, клени і калину
Сливи, яблуньки саджають,
(Імітують викопування ямки, ставлять у неї уявне деревце і «загортають та притупують землю»)

Ще й ретельно поливають.
(Імітують працю з лійкою)

Щоб дорослих та малят
Милував усюди лад!
(стають у коло і водять хоровод)

  1. Дидактична вправа «Відгадай, яка професія».
Вихователь демонструє дітям малюнок якого-небудь предмета.
Діти називають професію, що з ним пов’язана.
Наприклад:
трактор — тракторист,
вантажний автомобіль — шофер,
квіти і лійка — садівник.
Потім діти разом із вами розповідають, чим корисні ці професії.











  1. Підсумок.
Вихователь пропонує дітям розглянути малюнки та розказати про працю людей навесні.


Фізичний розвиток



Немає коментарів:

Дописати коментар

Загляньте і на інші сторінки