Добрий день.
п'ятниця
- Ознайомлення з природою
- Фізкультура
Тема: «Праця дорослих навесні»
- Розповідь-бесіда про весняні зміни в природі.
- Що весна нам принесла?
- А ще весна принесла нові турботи: в саду, на городі, на подвір’ї.
- Розглядання ілюстрацій із зображенням праці людей навесні.
Запитання:
- Які весняні справи зображені на
них?
- Хто працює на подвір’ї, в саду, на городі?
- Які інструменти
використовуються для цієї роботи?
- Дидактична вправа «Праця на клумбі».
Запропонуйте дітям розглянути малюнок,
назвати квіти на клумбі.
Потім дібрати інвентар,
необхідний для догляду за квітами.
4. Фізкультхвилинка.
«Навесні усі працюють»
Всі працюють навесні –
(Діти показують руками довкола себе)
Зрозуміло це мені.
(Кладуть руки на груди і схиляють голову)
Клумбу старанно копають,
(Імітація копання землі)
На ній квіти висівають.
(Діти присідають і виконують рухи пучкою – імітують
висівання)
У садках та скверах міста –
Скрізь гребуть торішнє листя.
(Імітують працю з граблями)
У весни гарячу днину
Вишні, клени і калину
Сливи, яблуньки саджають,
(Імітують викопування ямки, ставлять у неї уявне деревце і
«загортають та притупують землю»)
Ще й ретельно поливають.
(Імітують працю з лійкою)
Щоб дорослих та малят
Милував усюди лад!
(стають у коло і водять хоровод)
- Дидактична вправа «Відгадай, яка професія».
Вихователь демонструє дітям
малюнок якого-небудь предмета.
Діти називають професію, що з ним
пов’язана.
Наприклад:
трактор — тракторист,
вантажний автомобіль — шофер,
квіти і лійка — садівник.
Потім діти разом із вами розповідають, чим корисні ці
професії.
- Підсумок.
Вихователь пропонує дітям
розглянути малюнки та розказати про працю людей навесні.
Фізичний розвиток
Немає коментарів:
Дописати коментар