Я завжди рада гостям! :)

понеділок, 13 квітня 2020 р.

13.04.2020

Добрий день. Вихідні прлетелі і сьогодні знову понеділок.
Тема тижня «Природа Космосу» (вчора був День Космонавтики)
2 заняття
1.Ознайомлення з довкіллям
2. Малювання

Раз, два, три, чотири, п’ять
Почнемо космос вивчать.
В небі сонце і планети,
Ясні зорі і комети.
Ми вітання всім шлемо –
Дружно в космос летимо!

У всіх нас є сім'я, родина і всі ми живемо разом на великій nланеті Земля.
Чи є сім'я у нашої планети і хто іі родичі?
Ким для Землі є Сонце? (Матірю)
А хто тато? (Космос)
А хта інші планети? (брати, сестри)

Бесіда про Сонце, Місяць,
Сонце - це велика зірка. Воно таке гаряче, що освітлює та зігрівае всі планети.
Проте деяким планетам дуже гаряче, а деяким не вистачає сонячного тепла.
Нашій планеті Земля пощастило більше від іиших – у нас не дуже холодно і не дуже спекотно.



Наша Земля кругла, як куля. З космосу вона здається окутаною блакитним покривалом – це повітря. Сонце зігріває й освітлює планету.

Зелені плями – суша

Сині –вода





Малювання «Зіроньки на небі»

Подивитися на зоряне небо.
А коли буває зоряне небо?
— Заплющте очі та уявіть, що настала ніч.
Діти заплющують очі, покажіть картинку із зображенням зоряного неба.
Нічне небо прикрашають,
Мерехтять вони, палають.
Безліч складено казок
Про красунь малих зірок.



    А ось і зірочки. Розгляньте їх уважно.
    Якого вони кольору?
    На що схожі?
    Якого розміру?


— Подивіться, як ми малюватимемо зірочки.
Я беру шматок паперу, зібгаю його так, щоб у мене вийшов паперовий клубочок.  (супроводжуйте свої слова діями.)
Вмочую його в гуаш, а потім прикладаю до аркуша паперу чорного кольору, і в мене виходять гарні жовті зірочки.
    Якого кольору зірочки?

Діти малюють зірочки на чорному папері

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загляньте і на інші сторінки