Добрий день
Середа, 2 заняття
- Логіко-математичний розвиток
- Аплікація
- Логіко-математичний розвиток «Космічна мандрівка. Робота з множиною в межах 3. Геометричні фігури»
Сегодні ви будите мандрувать у космічну подорож.
На заняття вам потрібні: картки, які ви виготовляли попереднього разу
(червона з синім), два квадрати, три круга (однакового розміру), куля (шар)
Ось і наша ракета (покажіть її).
А для того щоб ракета стартувала, потрібно натиснути на кнопку на рахунок
1. (це щоб дітям було цікавіше – умовна кнопка на столі)
-Три, два, один – ПУСК! Полетіли! Щоб не було сумно летіти, загадайте
загадку:
Сірі мишки дві
Їли грудку сиру ми,
Ще одна до нас примчала –
Скільки нас вже стало?
(покажіть дітям на пальцях)
-
Так,
3 мишки.
Далі робота з геометричними фігурами
Маленька зупиночка і нас зустрічают – РОБОТ
-
Із
чого складається робот?
-
Він
приніс нам геометричні фігури (2 квадрата, 3 круга)
На верхню червону смужку викладіть квадрати, а
на нижню синю – круги
(викладать потрыбно фыгури одна пыд одною, щоб тоды було дытям видно чого
быльше)
-
Скільки
квадратів?
-
Скільки
кругів?
-
Чого
більше?
-
На
скільки?
-
Що
потрібно зробити, щоб фігур стало порівну? (прибрать груг)
-
А
тепер РОБОТИ пропонують дітям відпочити
На сторінці геометричні фігури та їхні контури розміщені хаотично. Задача дитини – назвати і показати (круг, квадрат), намалювати (можно пальчиком в телефоні) кожну з них за цілісним контуром, а потім за основними точками.
-
А
тепер РОБОТИ хочуть загадати загадку про їхню улюблену фігуру
Не стоїть і не стрибає,
Жодного кута не має. (Круг)
Гра «Впізнай за описом»
-
Це
нова фігура. Вона не має кутів, уміє котитися, але це не круг.
Ця фігура схожа на мяч, на повітряну кульку. Знайдіть її серед іграшок.
(діти шукають)
-
Так,
це КУЛЯ!
- Аплікація «Ракета»
12 квітня було
свято - День космонавтики, в
цей день багато років тому в космос вперше полетів
чоловік.
Це був Юрій Олексійович Гагарін
Під час старту в двигунах ракет спалахнуло
полум'я, ракета злетіла і зникла в блакитному небі. Гагарін першим побачив Землю з космосу, всю
цілком.
Космонавт дивився на Землю в віконце-ілюмінатор
Крил немає, а
летить
Космонавт у ній сидить.
Нелітак і не
комета,
А космічна це...
(ракета)
Показжіть і
розкажіть ракету і розкажіть,
де двигун, корпус, ілюмінатор
Ось і ми з вами зараз «побудуємо» ракету.
1 крок: викладіть
ракету на аркуші самі (діти спостерігають)
2 крок: викладають деталі діти на акруші паперу у формі ракети (ви спостерігаєте та підказуєте)
3 крок: приклеюємо
деталі
ракети на вибір
Немає коментарів:
Дописати коментар