Добрий день всім.
І знову
понеділок.
- Малювання «Тюльпани»
Настав прекрасний час року весна. Вся природа оживає від довгого
сну.
- Що
навесні відбувається з природою?
Навесні сонце ласкаво сміється. Всі радіють сонечку,
прилітають птахи, з'являються перші квіти.
- А які квіти розпускаються першими?
Послухайте загадку
Їх в Голландії знайдете,
Там скрізь вони в пошані.
Немов яскраві стакани,
Покажіть ТЮЛЬПАН
(ілюстрацію або справжній)
- Подивіться, який гарний тюльпан!
- Ой, послухайте,
хтось дзижчить. Хто це? (читаю загадку).
Модніца крилата,
Сукня смугасте!
Зростанням хоч і маленька,
Вкусить, буде погано! (Бджілка).
Бджілці так хочеться спробувати свіжий нектар, ось вона до
нас і прилетіла, але прилетіла вона до нас не одна, а зі своїми
подружками-бджілками.
Бджілок багато, а квітка одина.
-Що робити? Адже бджолам, так потрібен квітковий
нектар!
Відповіді дітей. (Ми можемо намалювати багато
тюльпанів)
Але перш ніж почати малювати, давайте згадаємо, як
же квіти виглядають і з чого потрібно починати
їх малювати!
Розглядаємо тюльпан.
- З чого складається тюльпан? (стебло, листя, квітка). Стебло
довге, тонке; листя довгі, широкі знизу і завужені догори; квіти
яскраві, красиві; пелюстки круглої форми.
Ми будемо малювати з вами тюльпани. Це чудова
весняна квітка.
Тільки подивіться, чим же ми будемо малювати? Гуаш
у нас є, а кпензлика немає ... може, спробуємо намалювати квітку виделкою?
- Умочіть вилку в
баночку з фарбою, точно так же, як пензлик, прикладіть вилку з фарбою до листа паперу, на ньому
залишиться слід, схожий на квітку тюльпана.
Можна намалювати таким же способом різнокольорові
тюльпани. Для цього
візьмемо чисту вилку, вмочимо її в інший колір і проробляємо ту ж саму роботу.
Тепер давайте домалюємо стебло і листя тюльпана.
- Яка нам буде потрібно для цього фарба? (відповіді
дітей).
Беремо зелену фарбу, вмочимо в неї пензлик або ватяну
паличку і малюємо стебло і листя.
Фізкультхвилинка
Ми — метелики чудові,
Маємо крильця кольорові.
Над квіточками літаємо,
Втоми ми не знаємо.
Пташку злякались —
Під квітку сховались.
Пташка полетіла,
Ми за парти сіли.
Показ малювання
дорослим
Робота дітей
2. Заняття:
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Кімнатні
рослини»
1. Ігрова
ситуація —попросіть дітей пригадати, як узимку мороз малював на вікнах квіти. Запропонуйте
відгадати, про які квіти йдеться в цьому віршику-загадці.
* * *
На шибках малює
квіти
Нам мороз свої
зимові,
А в кімнаті є у
діток
Квіти справжні і
чудові.
Любо глянути на
них —
Зеленавих та живих.
За віконцем —
хуртовина,
Заметіль
гуде-кружляє,
А в теплі у нас
рослини
Всі ростуть, ще й розцвітають.
До маляток
тягнуть віти,
Мов нагадують
малятам,
Щоб не забували
діти
Своїх друзів
поливати.
(Кімнатні рослини)
Запитання:
-
Що є
у фікуса?
-
Яке
листя у фікуса?
-
Який
стовбур у фікуса?
-
На що
схожа ця квітка?
-
Де
люблять стояти квіти?
-
Що
потрібно квітам, щоб вони добре росли?
-
Як
треба доглядати за квітами?
- Розкажіть про правила догляду за
рослинами.
За різними квітами треба доглядати по-різному: одні потребують багато
світла, і їх ставлять на сонячне місце, інші бояться прямих сонячних промінців,
бо ті можуть обпекти листячко; одні квіти потребують, щоб їх часто поливали, а
інші, навпаки, п’ють води дуже мало.
Покажіть дітям, як треба витирати вологою ганчіркою пил із листя фікуса.
Нагадайте про те, що це робити треба дуже обережно, щоб не пошкодити листячко.
- Дидактична гра «Доглянемо квіти».
На столі лежать різноманітні речі.
Запропонуйте дітям обрати тільки ті речі, що потрібні для догляду за
рослинами.
Діти обирають потрібні речі та називають, що ними роблять.
5. Фізкультхвилинка.
6. Дидактична гра «Якої квітки не стало?».
Виставте на стіл кімнатні рослини, діти називають їх.
Потім пропонуйте дитині заплющити очі та ховайте одну рослину.
Діти розплющують очі та відгадують, якої квітки не стало, потім називають
її.
Немає коментарів:
Дописати коментар