Сьогодні у нас 2
заняття:
1.Логіко-математичний
розвиток (математика)
2. Ліплення
Математика: «Рівність і нкрівність груп предметів.
Геометричні фігури»
На занятті ми користуємося картками (можна зробить і вдома: картон розділить на 2 частини – верхня червона, нижня – синя)
У меня сьогодні
будуть равлики та листочки, а ви собі зможите вирізать, що є під рукою
На заняття завжди
є сюрпризний момент, сьогодні до дітей приходить Ведмедик, який гуляв у лісі і
побачив там равликів (а вас щось буде можливо друге)
Викладаємо
равликів на верхню червону смужку зліва направо (для зразка зробила вам
малюнки)
Розгляньте їх і
запитайте
- Скільки
равликів? (багато)
- Равлики хочуть
відпочити на листочках. Посадимо кожного равлика на свій листочок
-
Чи
всім равликам вистачило листочків? (так)
-
Скільки
на картці листочків? (листочків стільки ж, скільки й равликів)
-
Чого
більше: равликів чи листочків? (порівну)
-
Один
равлик залишив листочок.
-
Чого
менше: равликів чи листочків? (равликів)
-
На
скільки равликів менше? (на один)
Пограйте в гру
«Равлик й жабенята»
У річці жили
веселі жабенята, вони дружили з равликами. Давайте порівняємо, чи у кожного
равлика є друг-жабеня?
З’єднайте
лініями равлика з жабками.
-
Скільки
равликів і скільки жабенят?
розумію, що не у
всіх є комп’ютер і принтер,
щоб роздрукувать.
Можна показать
малюнок на телефоні і нехай пальчиком з'єднають (покажуть, хто з ким дружить).
Гра «Склади
жабеня»
виріжте геометричні фігури (трикутники, овол, круги)
Складіть самі, потім
розгляньте жабеня.
-
З
яких геометричних фігур воно складається?
Запропонуйте дитині скласти таке саме.
Бажаю успіхів. Чекаємо фото.
Наступне заняття
Ліплення «Їжачок»
тут ви впораєтеся самі, пояснювати не треба
Голочки можна зробить з чого хочете
їжачка допоможіть зліпити, а голочки діти самі зроблять із
задоволенням
Немає коментарів:
Дописати коментар