Я завжди рада гостям! :)

середу, 8 квітня 2020 р.

08.04.2020

Сьогодні у нас 2 заняття:

1.Логіко-математичний розвиток (математика)
2. Ліплення

Математика: «Рівність і нкрівність груп предметів. Геометричні фігури»

На занятті ми користуємося картками (можна зробить і вдома: картон розділить на 2 частини – верхня червона, нижня – синя)


У меня сьогодні будуть равлики та листочки, а ви собі зможите вирізать, що є під рукою



На заняття завжди є сюрпризний момент, сьогодні до дітей приходить Ведмедик, який гуляв у лісі і побачив там равликів (а вас щось буде можливо друге)

Викладаємо равликів на верхню червону смужку зліва направо (для зразка зробила вам малюнки)


Розгляньте їх і запитайте
- Скільки равликів? (багато)
- Равлики хочуть відпочити на листочках. Посадимо кожного равлика на свій листочок


-        Чи всім равликам вистачило листочків? (так)
-        Скільки на картці листочків? (листочків стільки ж, скільки й равликів)
-        Чого більше: равликів чи листочків? (порівну)
-        Один равлик залишив листочок.


-        Чого менше: равликів чи листочків? (равликів)
-        На скільки равликів менше? (на один)

Пограйте в гру «Равлик й жабенята»

У річці жили веселі жабенята, вони дружили з равликами. Давайте порівняємо, чи у кожного равлика є друг-жабеня?
Зєднайте  лініями равлика з жабками.
-        Скільки равликів і скільки жабенят?

розумію, що не у всіх є компютер і принтер, щоб роздрукувать.
Можна показать малюнок на телефоні і нехай пальчиком з'єднають (покажуть, хто з ким дружить).

Гра «Склади жабеня»
виріжте геометричні фігури (трикутники, овол, круги)
Складіть самі, потім розгляньте жабеня.
-        З яких геометричних фігур воно складається?
Запропонуйте дитині скласти таке саме.


Бажаю успіхів. Чекаємо фото.



Наступне заняття
Ліплення «Їжачок»
тут ви впораєтеся самі, пояснювати не треба
Голочки можна зробить з чого хочете
їжачка допоможіть зліпити, а голочки діти самі зроблять із задоволенням









Немає коментарів:

Дописати коментар

Загляньте і на інші сторінки