Добрий день
Середа
- Логіко-математичний розвиток
Тема «Величина предметів:порівняння за розміром. Кількісна лічба»
Сьогодні будемо грати з м’ячами. Вам потрібні: математична картка, 2 великих м’яча, 2 маленьких.
Запропонуйте дитині гру, Ви візьмете великі м’ячики собі (бо Ви більші), йому залишити меньші.
Но, Ви не можите домовитися, у кого більше м’ячів, у кого менше, які вони за розміром.
Для цього надо виконати завдання.
Беримо нашу картку з двума смужками: червона вгорі, синя внизу.
Ліворуч на червоній смужці викладіть свої 2 м’яча, а на синю під ними запропонуйте викласти свої
м’ячі.
-
Скільки
м’ячів виклали Ви? (запитайте
у дитини) - два
-
Які у
вас м’ячі за розміром?
(великі)
-
Скільки
м’ячів виклала дитина? (два)
-
Які м’ячі у неї? (маленькі)
-
По
скільки м’ячів у Вас та у
дитини? (по два, порівну)
гра «Розклади
метелики»
2 круга (клумби),
2 маленькі
метелики червоного кольору,
2 великі метелики
жовтого кольору
- Розгляньте
метеликів. Які вони? (великі й маленькі)
- Якого кольору
маленькі метелики?
- Якого кольору
великі метелики?
Метелики полетіли
на клумби. Розкладіть метеликів так, щоб на кожній клумбі їх було порівну: по
два метелика на кожній клумбі.
- Які метелики на
першій клумбі? На другій?
Діти можуть
розкласти метеликів у різних комбінаціях: на одній клумбі – маленький і великий
метелики або метелики однакові за розміром
Підсумок
-
Скільки
м’ячів було у вас?
-
Скільки
– у дитини?
-
Які м’ячі були у Вас?
-
Які –
у дитини?
-
По
скільки метеликів сиділо на кожній клумбі?
- Ліплення «Чарівна квітка»
(Зверніть увагу
дітей ).починаємо малювати стебло:
Я беру пластилін
зеленого кольори, відщипую
маленький шматочок і розкочують ковбаску. Потім ковбаску прикладаю до
картону і натискаю вказівним пальцем (Палець тримаю прямо, не згинаю).
У квіточки є листочки. Беру пластилін зеленого кольору,
ділимо його на дві частини, це будуть у нас листя. Скачує два
джгутики, прикладаю їх на картон і з легка, натискаємо на них.
Потім
малюю квітку. Тут можна
взяти пластилін будь-якого кольори, Який вам подобається. Скачую кульку,
прикладаю, натискаю; малюю пелюстки шляхом розмазування.
У квітки є серединка. Відщипую маленький клубочок
пластиліну іншого кольори, Скачують грудочку і роблю у квітки
серединку.
Квітка
готова.
Немає коментарів:
Дописати коментар