Доброго дня всім.
Середа
- Логіко-математичний розвиток. Орієнтування
в просторі.Величина предметів.
Перед проведенням гри повторіть із дитиною казку «Ріпка»
Загадайте загадку:
На городі виросла, сили набирала,
А потім достигла, великою стала.
Почав дід усіх гукати:
- Час нашу красну рвати. (ріпка)
-
Що
виросло на городі? (ріпка)
-
Я
принесла ілюстрації, але поки несла, всі ілюстрації розсипалися. Я прошу
допомогти мені зібрати картинки.
-
Хто
посадив Ріпку? (Дід)
-
Хто
перший прийшов тягти ріпку? (Дід)
-
Хто
прийшов за дідом? (Баба)
-
Хто
прийшов потім?
-
Хто
був останнім? (Мишка)
-
Хто
був перед Мишкою? (Кішка)
-
Хто
стояв за дідом? (Бабка)
-
Хто
був за бабкою? (Внучка)
-
Хто
тягнув ріпку перед кішкою? (Собака Жучка)
-
Хто
серед них був найвищий? Найнижчий?
-
Хто
вищий: баба чи внучка?
-
Хто
нижчий: кішка чи Жучка?
Гра «Шикуйся за зростом»
Пригадайте, як визначити, хто нижчий, хто – вищий, і шикуваться за зростом.
(встаньте спиною один до одного і визначте, хто вище, хто нижче. Бажано
якщо вас буде троє і більше, тоді можна буде шикуватися за зростом).
Фізкультхвилинка
Гра «Склади казку»
Вам потрібен набор геометричних фігур: великий жовтий круг, шість
трикутників однакового кольору й різного розміру (від найменшого до
найбільшого)
-
Розгляньте
й назвіть геометричні фігури.
-
Яка з
них схожа на ріпку? (жовтий круг)
-
Розгляньте
трикутники й викладіть їх за розміром від найбільшого до найменшого.
-
Що
нагадують вам трикутники? (підведіть дітей до думки про те, що ці фігури схожі на героїв казки)
-
Яка
фігура дід? (найбільший трикутник)
А тепер хай діти самі викладуть геометричні фігури під ілюстраціями казки.
(якщо є вдома принтер, роздрукувати героїв казки і розкласти, а під ними
розкласти геометричні фігури в такому ж порядку)
Підсумок заняття
-
Яку
казку ми пригадали?
-
Хто
серед героїв казки найвищий? Найнижчий?
-
Хто
стояв перед внучкою?
-
Хто –
за Жучкою?
- Аплікація «Квіти»
Квіти ми вже розглянули, доглянули, ліпили, а сьогоді будемо клеяти за
допомоги паперових кульок.
Вам потрібна расскраска квітка або можна самим намалювати. Кольорові
серветки або кольоровий туалетний папір теж підійде.
Спочатку
підготуйте необхідно кількість паперових кульок із серветок відповідних
кольорів. Для цього розріжте (або порвіть) серветку на невеличкі шматочки і запропонуйте дитині сформувати
з них кульки (вони таке вже робили),
скручуючи папірець пальчиками. Заняття не лише сприяє розвитку творчих
здібностей, але і покращує дрібну моторику малюка.
Наступний етап – підготовка основи для наклеювання кульок.
Це просто роздрукована розмальовка квітки.
Після цього, залишається лише наклеїти на клей (клей-олівець) відповідно до
контурів потрібну кількість кульок та дати час підсохнути.
Така не складна, але водночас цікава техніка викличе
справжнє захоплення у вашої дитини та бажання експериментувати далі.
Якщо немає
зеленого паперу, стебло і листя можна намалювати фломастером або фарбою.
Бажаю успіху!
Немає коментарів:
Дописати коментар