Я завжди рада гостям! :)

четвер, 16 квітня 2020 р.

16.04.2020

Добрий день
Четвер
  1. Музика
  2. Розвиток мовлення
  3. Художня література
  1. Музика
Весна... Вона прийшла до нас зі співом птахів і зеленню кущів та дерев. Ця музика Весни лунає за вікном щоранку. Послухаємо?


Пісня:
Пташка-пташе-ечка,
Славна пташе-ечка
Дам я пташечці зернят
Прилітай но до малят.

Пташка-пташечка
Славна пташечка
Ти зерня-аток поїж
Діток піснею потіш

Пташка-пташечка
Славна пташечка
Пісеньку співа-ає
Діток забавля-ає

відео заняття дуже гарне, пропоную подивитися
сама задивилася


а ще можна самим спробувати і послухати, як співають різні пташки

перейдіть за посиланням


 і натискаючи пальчиком на пташку - почуєте її спів (а на комп'ютері треба мишкою натискати на пташку перший раз, а потім тільки наводити на неї у кого вайбер встановлений на комп)
спробуйте з дітьми їм буде дуже цікаво,
тільки назва птахів іноземною (але за зовнішнім виглядом ви можите їх називати)


 2. Розвиток мовлення
Тема: «Радо весну зустрічаєм»
Ігрова ситуація — повідомте дітям, що до них завітала Весна.
Чи відчувають діти її присутність?

 Читання вірша К. Перелісної «Весна».
Що з весною настає?
Сніг у полі розтає.
А чому то так буває?
Сонце його пригріває.
 Що ж синіє на землі?
 Ніжні проліски малі.
А що пнеться з-під листа?
То травичка вироста.
А над полем що бринить?
Любий жайворон дзвенить.

Дидактична вправа «Закінчи віршик».
Повторіть запитання вірша, а діти мають відповісти рядками із вірша.
 — Що з весною настає? (Сніг у полі розтає.)
 — А чому то так буває? (Сонце його пригріває.)
 — Що ж синіє на землі? (Ніжні проліски малі.)
— А що пнеться з-під листа? (То травичка вироста.)
— А над полем що бринить? (Любий жайворон дзвенить.)

Дидактична вправа «Хто радіє весні».
Запитайте в дітей, хто зрадів приходу весни. Діти відповідають і пояснюють, чому. Орієнтовні запитання:
Діти зраділи чому?
Птахи зраділи чому?
Тварини зраділи чому?
Рослини зраділи чому?

  Фізкультхвилинка.


 Дидактична гра «Кому сонечко потрібне».
Називайте предмети. Якщо цьому предмету сонечко потрібне, діти піднімають руки, нібито вони є промінчиками сонця.
Якщо не потрібне — присідають.

Підсумок. Читання веснянок. Можна запропонувати їх вивчити.
Красна наша весно,
Що ж ти нам принесла?
 Дівкам — та по квіточці,
Хлопцям — та по дудочці.

Розвивайся, розцвітайся,
Вишневий садочку,
Щоб діждати і нарвати
 Ягід повну бочку.


 3. Художня література
Тема: «Заучування віршованого твору “Вийди, вийди, сонечко”»
Ігровий момент — загадка про сонечко.

* * * 
Удень сяє, вночі зникає. (Сонце)

 Бесіда про весняні явища (спостереження з вікна): стало тепло, розтанув сніг, з’являються листочки на деревах, цвітуть перші весняні квіти.

Читання потішки «Вийди, вийди, сонечко».
Вийди, вийди, сонечко,
 На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко,
На весняні квіточки,
На маленькі діточки.
 Там вони граються,
 Тебе дожидаються.

Запитання:
 Куди діти кликали сонечко?
Що роблять діти під сонцем?
Як вони радіють сонечку?

Повторне читання потішки, заучування дітьми.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загляньте і на інші сторінки