Я завжди рада гостям! :)

четвер, 14 травня 2020 р.

15.05.2020.

Добрий день. Пятница, останній день занять.
Сьогодні на фізкультурі пограйте з дітьми на вулиці, якщо звичайно не буде дощу. Намалюйте крейдою лабіринт і придумайте завдання. Воду звичайно не треба переносити, як на відео (можна чимось замінити). Все на ваш розсуд і бажання.

1.Фізкультура


2. Ознайомлення з природою
Тема. Комахи
Візьміться  за руки.
·       Психогімнастика «Передай посмішку»
— Я посміхнулася і передала свою посмішку... (ім’я дитини, яка стоїть поруч). Вона передасть свою посмішку наступному. Посмішка має повернутися до мене. Діти «передають усмішку».
— Діти, хто літає над квітами клумби під віконцем? (Метелик)

— Діти, яка зараз пора року? (Весна) Правильно, весна.
—А що відбувається навесні в природі? (Тане сніг, прилетіли птахи, виросла травичка, сонце більше гріє, з’являються перші квіти, на деревах з’являються бруньки.)
—Так. Настала весна, щодня все більше оживає природа довкола. Жива природа радіє теплу, сонечку, і нас звеселяє. Ми також радіємо молодій зелені, яскравим квітам, синьому небу.

— Пограємо і розкажемо про весну
·       Дидактична гра «Покажи і розкажи»
 Покажіть багато різних картинок про різні пори року, пропонуйте обрати тільки ті картинки, на яких зображено ознаки весни, і розповісти про них.














 — Діти, у цю гарну пору пробуджуються не тільки рослини, але й тварини, яких узимку не можна було побачити. Тваринний світ нашого краю дуже багатий та різноманітний: у ньому є і звірята, і пташки. Ще є одні живі істоти. Погляньте на їхні зображення та назвіть їх. (Бджола, джміль, мураха, метелик, коник, жук-сонечко.)


—Як можна назвати їх усіх одним словом? (Комахи)















— Комахи, щоб уберегтися від зимового холоду, ховалися під корою дерев усю зиму до теплої весни. Щойно пригріло сонечко, то комахи прокидаються.
— Комахи схожі одна на одну?
—Чим схожі всі комахи? Вони маленькі, у них шість ніг. У всіх є голова, черевце, вусики. Здебільшого у комах є крила. 
— Навіщо комахам крила? Вони переміщаються за допомогою крил, але у них так само є і лапки. Отже, вони можуть бігати та стрибати.
 — Яка комаха найспритніше стрибає? (Коник)
— У яких комах є крила? (У метелика, жука-сонечка, бджілки, джмеля)
 — Які крила у метеликів? (Великі та різнокольорові.)
— Які крила у бджоли та оси? (Вони прозорі й невеличкі.)
 — У метелика черевце чорне, довгеньке.
У бджоли та оси черевце товстеньке.
У бджоли воно пухнасте, у оси — гладеньке.
 — Чим харчуються комахи? (Травичкою, квітковим пилком, нектаром)

·       Дидактична гра «Кмітливі та уважні»
Пропонуйте дітям уважно слухати речення, розпочаті вами, та логічно їх завершити.
— Над квітами клумби ми побачили… (метеликів, бджіл).
— Метелики, джмелі та бджоли літають за допомогою… (крил).
— У метеликів крила великі, кольорові, а у бджілок — … (маленькі, прозорі).
 — Метелики літають тихо, а бджоли та джмелі… (гудуть, дзижчать).
— Бджілки всі однакові на вигляд, а метелики… (різняться).
— Метелики красиві, а бджілки… (корисні).

·       Дидактична гра «Посади метеликів на квіточки»
Дітям роздають комплекти з чотирьох метеликів і трьох квіточок. Діти «розсаджують» метеликів на квіти, що підходять їм за кольором, промовляючи:
«Червоний метелик сів на червону квітку».
— Якому метелику забракло квіточки?









 ·       Фізкультхвилинка «Метелик»

Я біжу, біжу по гаю. (Біг на місці.)
Я метелика впіймаю. (Імітація ловіння метелика.)
А метелик не схотів (Вказівним пальчиком рухають ліворуч-праворуч.)
 І від мене полетів. (Імітація польоту.)

·       Дидактична гра «Хто що вміє?»
У вас картинки із зображеннями коника, мурашки, бабки, оси. Розповідаєте дітям, хто що вміє робити (літати, повзати, пурхати, кружляти, дзижчати, пити нектар, махати крильцями, стрибати).
Потім дитина обирає картинку і розповідає, що вміє робити комашка.
— Чи є у комах вороги?
Це птахи, люди, тварини. Жаби харчуються комарами. Пташки їдять комах.
- Як комахи рятуються від ворогів?
- Чому коник зелений?
- Де ховається коник? (Коник живе в траві.)
- Чому хрущ коричневий?
- Де ховається хрущ? (Жук ховається на гілках дерев.)

Підсумок
— Тепер, коли ми будемо гуляти, то стежитимемо за тим, як летять комахи, що несуть мурахи, бо це дуже цікаво. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загляньте і на інші сторінки