Добрий день. П’ятница, останній день занять.
Сьогодні на фізкультурі пограйте з дітьми на вулиці, якщо
звичайно не буде дощу. Намалюйте крейдою лабіринт і придумайте завдання. Воду
звичайно не треба переносити, як на відео (можна чимось замінити). Все на ваш
розсуд і бажання.
1.Фізкультура
2. Ознайомлення з природою
Тема. Комахи
Візьміться за руки.
· Психогімнастика «Передай посмішку»
— Я посміхнулася і передала свою посмішку... (ім’я дитини, яка стоїть поруч). Вона передасть свою посмішку наступному. Посмішка має повернутися до мене. Діти «передають усмішку».
— Діти, яка зараз пора року? (Весна) Правильно, весна.
—А що відбувається навесні в природі? (Тане сніг, прилетіли птахи, виросла травичка, сонце більше гріє, з’являються перші квіти, на деревах з’являються бруньки.)
—Так. Настала весна, щодня все більше оживає природа довкола. Жива природа радіє теплу, сонечку, і нас звеселяє. Ми також радіємо молодій зелені, яскравим квітам, синьому небу.
— Пограємо і розкажемо про весну
· Дидактична гра «Покажи і розкажи»
Покажіть багато різних картинок про різні пори року, пропонуйте обрати тільки ті картинки, на яких зображено ознаки весни, і розповісти про них.
— Діти, у цю гарну пору пробуджуються не тільки рослини, але й тварини, яких узимку не можна було побачити. Тваринний світ нашого краю дуже багатий та різноманітний: у ньому є і звірята, і пташки. Ще є одні живі істоти. Погляньте на їхні зображення та назвіть їх. (Бджола, джміль, мураха, метелик, коник, жук-сонечко.)
—Як можна назвати їх усіх одним словом? (Комахи)
— Комахи, щоб уберегтися від зимового холоду, ховалися під
корою дерев усю зиму до теплої весни. Щойно пригріло сонечко, то комахи
прокидаються.
— Комахи схожі одна на одну?
—Чим схожі всі комахи? Вони маленькі, у них шість ніг. У
всіх є голова, черевце, вусики. Здебільшого у комах є крила.
— Навіщо комахам крила? Вони переміщаються за допомогою
крил, але у них так само є і лапки. Отже, вони можуть бігати та стрибати.
— Яка комаха
найспритніше стрибає? (Коник)
— У яких комах є крила? (У метелика, жука-сонечка, бджілки,
джмеля)
— Які крила у
метеликів? (Великі та різнокольорові.)
— Які крила у бджоли та оси? (Вони прозорі й невеличкі.)
— У метелика черевце
чорне, довгеньке.
У бджоли та оси черевце товстеньке.
У бджоли воно пухнасте, у оси — гладеньке.
— Чим харчуються
комахи? (Травичкою, квітковим пилком, нектаром)
·
Дидактична гра «Кмітливі та уважні»
Пропонуйте дітям уважно слухати речення,
розпочаті вами, та логічно їх
завершити.
— Над квітами клумби ми побачили… (метеликів, бджіл).
— Метелики, джмелі та бджоли літають за допомогою… (крил).
— У метеликів крила великі, кольорові, а у бджілок — …
(маленькі, прозорі).
— Метелики літають
тихо, а бджоли та джмелі… (гудуть, дзижчать).
— Бджілки всі однакові на вигляд, а метелики… (різняться).
— Метелики красиві, а бджілки… (корисні).
·
Дидактична гра «Посади метеликів на квіточки»
Дітям роздають комплекти з чотирьох метеликів і трьох
квіточок. Діти «розсаджують» метеликів на квіти, що підходять їм за кольором,
промовляючи:
«Червоний метелик сів на червону квітку».
— Якому метелику забракло квіточки?
· Фізкультхвилинка «Метелик»
Я біжу, біжу по гаю.
(Біг на місці.)
Я метелика впіймаю.
(Імітація ловіння метелика.)
А метелик не схотів
(Вказівним пальчиком рухають ліворуч-праворуч.)
І від мене полетів. (Імітація польоту.)
·
Дидактична гра «Хто що вміє?»
У вас картинки із зображеннями коника,
мурашки, бабки, оси. Розповідаєте дітям, хто що вміє робити (літати,
повзати, пурхати, кружляти, дзижчати, пити нектар, махати крильцями, стрибати).
Потім дитина обирає картинку і розповідає, що вміє
робити комашка.
— Чи є у комах вороги?
Це птахи, люди, тварини. Жаби харчуються комарами. Пташки
їдять комах.
- Як комахи рятуються від ворогів?
- Чому коник зелений?
- Де ховається коник? (Коник живе в траві.)
- Чому хрущ коричневий?
- Де ховається хрущ? (Жук ховається на гілках дерев.)
Підсумок
— Тепер, коли ми будемо гуляти, то стежитимемо за тим, як
летять комахи, що несуть мурахи, бо це дуже цікаво.
Немає коментарів:
Дописати коментар