Я завжди рада гостям! :)

вівторок, 5 травня 2020 р.

06.05.2020.

Добрий день. Середа.
Сьогодні не менш цікаві заняття для дітей, ніж попередні.

1. Логіко-математичний розвиток
Тема « Геометричні фігури. Орієнтування в часі: спочатку, потім»

Читання ( пригадайте) казки “Колобок”
Щоб дізнатися про яку казку будемо сьогодні говорити, треба відгадати загадку:
Його баба випікала,
На віконці студила.
Він від баби з дідом втік
І у лісі швидко зник. ( Колобок)

Розгляньте ілюстрації до казки .



- Герої з якої казки зображені на малюнках?

-Розкажіть, що у казці було спочатку? – Що сталося потім?
– Кого першого зустрів Колобок? Кого – другого? третього?
– Із ким Колобок зустрівся на прикінці казки?

Гра ” Склади казку”
Перед дітьми набір геометричних фігур ( їх можна вирізати з кольорового паперу, або ж з білого і розфарбувати з дітьми):
зелений квадрат - будикок
синій трикутник -дах
жовтий груг - колобок
два сірих круги (маленький і трохи більшого розміру) – заєць, вовк
великий коричневий круг - ведмідь
червоний круг трохи меншого розміру - лисиця

– Розгляньте і назвіть геометричні фігури.


– Де жив Колобок? ( У будинку)
З яких геометричних фігур ми можемо збудувати будинок для Колобка? ( З квадрата і трикутника).
– Яка геометрична фігура схожа на Колобка? ( Жовтий круг)
– Кого зустрів Колобок спочатку? ( Зайця)
– Якою фігурою ми покажемо зайця? (Маленьким сірим кругом).
– Якою фігурою позначимо вовка? ( Сірим кругом більшого розміру). Чому?
– Кого зустрів Колобок після вовка? ( Ведмедя)  
– Якою фігурою покажемо ведмедя? ( Великим коричневим кругом).
– Кого Колобок зустрів на прикінці? ( Лисицю). Якою фігурою можна позначити лисицю? ( Червоним кругом).
– Давайте складемо казку за допомогою геометричних фігур.( Діти з допомогою дорослого викладає відповідну  по кольору і розміру геометричну фігуру).


Фізкультфвилинка

Руки в боки, посміхніться,
На сусіду подивіться.
Пальчик, пятка, каблучок –
Ми танцюєм гопачок.

Гра «Що спочатку, що потім»
Покажіть зображення частин доби.




Діти уважно розглядають.
Що на них зображено?
Розкажіть, з чого починається день?
Що робить сонечко вранці?
Де воно перебуває вдень?
Що робить сонечко ввечері?
Коли сонечко ховається?
Якщо у вас є такі картки, то запропонуйте разом з дитиною розкласти їх по порядку: що було спочатку, що – потім.
Підсумок заняття.
– Про яку казку ми сьогодні говорили?
– З чого вона починається?
– Чим закінчилася казка?

2. Ліплення

Ліплення з нарізаних коктейльних трубочок
Нам знадобитися пластилін, коктельні трубочки і шаблон малюнка.
Основа для картинки - картон, обмазаний пластиліном.
Виріжте шаблон на якому треба нанести пластелін певного кольору (допоможіть дітям це зробити)
Потім діти викладають, як мозаїкою нарізані коктейльні трубочки на основу з пластиліну від краю до центру.
Роботу копітка, вона виховує у дітей посидючість, терпіння, розвиває дрібну моторику пальців рук.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загляньте і на інші сторінки