Добрий день.
Середа.
Сьогодні не менш цікаві заняття для дітей, ніж попередні.
1. Логіко-математичний розвитокТема « Геометричні фігури. Орієнтування в часі: спочатку, потім»
Читання ( пригадайте) казки “Колобок”
Щоб дізнатися про
яку казку будемо сьогодні говорити, треба відгадати загадку:
Його баба випікала,
На віконці студила.
Він від баби з дідом втік
І у лісі швидко зник. ( Колобок)
Розгляньте ілюстрації до казки .
- Герої
з якої казки зображені на малюнках?
-Розкажіть, що у казці було спочатку? – Що сталося потім?
– Кого першого зустрів Колобок? Кого – другого? третього?
– Із ким Колобок зустрівся на прикінці казки?
Гра ” Склади
казку”
Перед дітьми
набір геометричних фігур ( їх можна вирізати з кольорового паперу, або ж з білого
і розфарбувати з дітьми):
зелений квадрат - будикок
синій трикутник -дах
жовтий груг - колобок
два сірих круги (маленький і трохи більшого
розміру) – заєць, вовк
великий коричневий круг - ведмідь
червоний круг трохи меншого розміру - лисиця
– Розгляньте і назвіть геометричні фігури.
– Де жив Колобок? ( У будинку)
З яких геометричних фігур ми можемо збудувати будинок для
Колобка? ( З квадрата і трикутника).
– Яка геометрична фігура схожа на Колобка? ( Жовтий круг)
– Кого зустрів Колобок спочатку? ( Зайця)
– Якою фігурою ми покажемо зайця? (Маленьким сірим кругом).
– Якою фігурою позначимо вовка? ( Сірим кругом більшого
розміру). Чому?
– Кого зустрів Колобок після вовка? ( Ведмедя)
– Якою фігурою покажемо ведмедя? ( Великим коричневим
кругом).
– Кого Колобок зустрів на прикінці? ( Лисицю). Якою фігурою
можна позначити лисицю? ( Червоним кругом).
– Давайте складемо казку за допомогою геометричних фігур.(
Діти з допомогою дорослого викладає відповідну по кольору і розміру
геометричну фігуру).
Фізкультфвилинка
Руки в боки, посміхніться,
На сусіду подивіться.
Пальчик, п’ятка,
каблучок –
Ми танцюєм гопачок.
Гра «Що спочатку,
що потім»
Покажіть
зображення частин доби.
Діти уважно
розглядають.
– Що на них
зображено?
– Розкажіть, з
чого починається день?
– Що робить
сонечко вранці?
– Де воно
перебуває вдень?
– Що робить
сонечко ввечері?
– Коли сонечко
ховається?
Якщо у вас є такі
картки, то запропонуйте разом з дитиною розкласти їх по порядку: що було
спочатку, що – потім.
Підсумок заняття.
– Про яку казку ми сьогодні говорили?
– З чого вона починається?
– Чим закінчилася казка?
Ліплення з
нарізаних коктейльних трубочок
Нам знадобитися
пластилін, коктельні трубочки і шаблон малюнка.
Основа для
картинки - картон, обмазаний пластиліном.
Виріжте шаблон на
якому треба нанести пластелін певного кольору (допоможіть дітям це зробити)
Потім діти
викладають, як мозаїкою нарізані коктейльні трубочки на основу з пластиліну від
краю до центру.
Роботу копітка,
вона виховує у дітей посидючість, терпіння, розвиває дрібну моторику пальців
рук.
Немає коментарів:
Дописати коментар