Доброго дня. Середа, продовжуємо навчання.
1. Логіко-математичний розвиток
Тема «Кількісна й порядкова лічба. Орієнтування у просторі»
Зараз на вулиці тепло і з’явилося багато сонечок. І ми сьогодні зустріли родину сонечок: малюка-сина, тата й маму.
- Давайте
полічемо їх.
- Розгляньте сонечок.
Покажіть де малюк-син.
- Чому ви так
вважаєте? (він маленький)
- Скільки всього
сонечок? (три)
- Хто найбільший?
(тато)
- Хто
меньший за тата? (мама)
- Хто йде першим?
(тато) Другим? (мама). Третім? (син)
Покажіть дітям
малюнок (найменше сонечко покладіть на пеньок, середнє – під ялинку,
найбільше – між ялинкою і пеньком)
найбільше – між ялинкою і пеньком)
- Де син? (на
пеньку)
- А де мама? (під
ялинкою)
- Де тато? (між
ялинкою й пеньком)
- Скільки всього
предметів? Полічемо разом (п’ять)
Гра «Знайди цифру»
У дітей три
сонечка з крапочками на крильцях і три листочка із цифрами 1, 2, 3, картка з
однією горизонтальною смужкою.
(Листочки можна намалювати самим і написати цифру фломастером)
- Розгляньте
листочки. Що на них помітили? (на них цифри)
- Викладіть
листочки на смужку.
- Який листочок
буде перший? (із цифрою 1)
- Другий (із цифрою
2)
- Третій (із
цифрою 3)
- Розгляньте
сонечок. Їх треба посадити кожне на свій листочок. Для цього полічемо крапки у
них на крильцях.
- Скільки
крапочок на крильцях у сина? (одна)
- На якому
листочку він сидітиме? (на листочку із цифрою 1)
- Скільки крапочок
на крильцях у мами? (дві)
- На якому
листочку відпочиватиме мати? (на листочку із цифрою 2)
- Скільки
крапочок на крильцях у тата? (три)
- Де сидітиме
тато? ( на листочку із цифрою3)
Фізкультхвилинка
Діти виконують
рухи відповідно до тексту.
Подмемо на ліве плече,
Потім – на праве плече.
Обернемось навкруг,
Подмемо усі на луг.
Кульбабки там легенькі,
Ліхтарики біленьки,
Летіть, летіть тихенько.
Вправа «Не помились»
Ви називаєте число в межах 3.
Діти мають знайти у себе на столі картку
із зображенням відповідної кількості предметів.
Картки ці для прикладу, а ви можите намалювати будь-які приклади (груша, м'ячі, яблуко, сонце і т.д.), що вам легше, головне щоб дитині було зрозуміло. А можна все і роздрукувати, якщо є можливість.
Підсумок заняття.
- Чию родину ми
зустріли на галявині?
- скільки їх
було?
- Хто був
найбільший? Найменший?
- Скільки крапок
на крильцях у сина-сонечка? У мами? У тата?
2.Аплікація
«Весняні парасольки»
Прочитайте вірш
Александрової. З. «Дощик»:
До нас на довгій
мокрій ніжці
Дощик скаче по
доріжці.
В калюжі - дивись,
дивись !!!
Він пускає бульбашки.
Якщо калюжки
наллються,
Так і хочеться
роззутися,
Побігти і потрясти
У теплому дощику кущі
...
Перед початком роботи корисно розглянути парасольки,
поговорити про їх форми.
Обговорити, навіщо потрібена
парасолька, коли нею користуються. Адже не тільки від
дощу можна ховатися під парасолькою, а й від сонця.
Виріжте самі
купол паросольки, приклейте на аркуш паперу.
Приклейте ручку з трубочки, за яку тримається парасолька.
Після чого
наклейте з гарбузового насіння крапельки дощу.
Ось які вийшли парасольки.
Немає коментарів:
Дописати коментар