Я завжди рада гостям! :)

середу, 13 травня 2020 р.

13.05.2020.

Доброго дня. Середа, продовжуємо навчання.
1. Логіко-математичний розвиток
Тема «Кількісна й порядкова лічба. Орієнтування у просторі»
Зараз на вулиці тепло і зявилося багато сонечок. І ми сьогодні зустріли родину сонечок: малюка-сина, тата й маму.



 
- Давайте полічемо їх.
- Розгляньте сонечок. Покажіть де малюк-син.
- Чому ви так вважаєте? (він маленький)
- Скільки всього сонечок? (три)
- Хто найбільший? (тато)
- Хто меньший  за тата? (мама)
- Хто йде першим? (тато) Другим? (мама). Третім? (син)

Покажіть дітям малюнок (найменше сонечко покладіть на пеньок, середнє – під ялинку,
найбільше – між ялинкою і пеньком)

- Де син? (на пеньку)
- А де мама? (під ялинкою)
- Де тато? (між ялинкою й пеньком)
- Скільки всього предметів? Полічемо разом (пять)

Гра «Знайди цифру»
У дітей три сонечка з крапочками на крильцях і три листочка із цифрами 1, 2, 3, картка з однією горизонтальною смужкою.
(Листочки можна намалювати самим і написати цифру фломастером)


- Розгляньте листочки. Що на них помітили? (на них цифри)
- Викладіть листочки на смужку.
- Який листочок буде перший? (із цифрою 1)
- Другий (із цифрою 2)
- Третій (із цифрою 3)
- Розгляньте сонечок. Їх треба посадити кожне на свій листочок. Для цього полічемо крапки у них на крильцях.
- Скільки крапочок на крильцях у сина? (одна)
- На якому листочку він сидітиме? (на листочку із цифрою 1)
- Скільки крапочок на крильцях у мами? (дві)
- На якому листочку відпочиватиме мати? (на листочку із цифрою 2)
- Скільки крапочок на крильцях у тата? (три)
- Де сидітиме тато? ( на листочку із цифрою3)



Фізкультхвилинка
Діти виконують рухи відповідно до тексту.

Подмемо на ліве плече,
Потім – на праве плече.
Обернемось навкруг,
Подмемо усі на луг.
Кульбабки там легенькі,
Ліхтарики біленьки,
Летіть, летіть тихенько.

Вправа «Не помились»
Ви називаєте число в межах 3. 
Діти мають знайти у себе на столі картку із зображенням відповідної кількості предметів.

Картки ці для прикладу, а ви можите намалювати будь-які приклади (груша, м'ячі, яблуко, сонце і т.д.), що вам легше, головне щоб дитині було зрозуміло. А можна все і роздрукувати, якщо є можливість.


Підсумок заняття.
- Чию родину ми зустріли на галявині?
- скільки їх було?
- Хто був найбільший? Найменший?
- Скільки крапок на крильцях у сина-сонечка? У мами? У тата?




2.Аплікація «Весняні парасольки»

Прочитайте вірш Александрової. З. «Дощик»:
До нас на довгій мокрій ніжці
Дощик скаче по доріжці.
В калюжі - дивись, дивись !!!
Він пускає бульбашки.
Якщо калюжки наллються,
Так і хочеться роззутися,
Побігти і потрясти
У теплому дощику кущі ...

Перед початком роботи корисно розглянути парасольки, поговорити про їх форми. Обговорити, навіщо потрібена парасолька, коли нею користуються. Адже не тільки від дощу можна ховатися під парасолькою, а й від сонця.

Виріжте самі купол паросольки, приклейте на аркуш паперу.
Приклейте  ручку з трубочки, за яку тримається парасолька.
Після чого наклейте з гарбузового насіння крапельки дощу.
Ось які вийшли парасольки.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загляньте і на інші сторінки