Я завжди рада гостям! :)

середу, 13 травня 2020 р.

14.05.2020.

Добрий день. Четвер.

1. Музика (Ігрова вправа з горішками)
На музичному занятті пограйте з дітьми в веселу гру з горішками.


2. Розвиток мовлення
Тема: «Вулиця»
  1. Розглядання ілюстрацій на тему «Вулиця».









Бесіда за змістом ілюстрацій.

- Що розташовується на вулиці?
- Які будинки?
- Де їдуть машини?
- Який ще транспорт їде по дорозі?
- Що перевозять машини?
- На який сигнал світлофора можуть їхати машини?
- Де йдуть люди-пішоходи?
- Чому не можна ходити по проїзній частині?

2. Запропонувати скласти розповідь за картиною «Вулиця» або розповісти, що розташовується на вулиці, де вони мешкають.
Приклад розповіді. «Я живу на вулиці, яка розташована біля дитячого садочка. На моїй вулиці багато великих і маленьких будинків. Біля будинків посаджено багато квітів та дерев. На вулиці є магазин, кінотеатр, ігровий майданчик. По вулиці їздять машини, які перевозять людей та вантажі. Я люблю свою вулицю».
(Допоможіть дітям розповісти 2-3 речення або повторити за вами про свою вулицю?

 3. Фізкультхвилинка 


4. Дидактична гра «Світлофор Моргайчик» — закріпити знання дітей про сигнали світлофора та їх значення.



Запропонуйте пригадати, які сигнали має світлофор.
Що означають його кольори?
Діти перетворюються на шоферів, у них кермо, у вас кольори світлофора.
Пограйте з ними, покажіть колір, а діти повинні виконати дії (або їдуть, або стоять)

5. Підсумок. Пригадати правила дорожнього руху.



3. Художня література.
Тема: «Читання вірша Грицька Бойка “Здоровим будь”»
Ігровий момент —завітала лялька-бруднуля, яка принесла чарівну скриньку з предметами особистої гігієни. Але вона не знає, що з ними робити.

2. Розглядання предметів особистої гігієни.
- Для чого потрібне мило?
- Для чого потрібен рушник?
- Як ви вмиваєтеся вранці?
- Для чого потрібно це робити?

3. Читання вірша Грицька Бойка «Здоровим будь».
 Глянь: без мила і водиці
Умиваються дві киці,
Язичком вмиваються,
Лапками втираються.
Я до крана сам дістану,
Умиваюсь біля крана.
Милю милом щоки, шию
І водою добре мию.

Запитання:
- Як умиваються дві киці?
- А як вмиваються люди?
- Що ми вмиваємо милом?

4. Повторне читання вірша.

5. Дидактична вправа «Впізнай частину тіла».
Дітям зав’язують очі, і вони, торкаючись Вас, відгадують частину тіла.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загляньте і на інші сторінки