Пісочна терапія. Проєкт «Ігри з піском».
Мета: розвиток пізнавальних, творчих здібностей
і комунікативних навичок
дитини, його емоційно-вольової сфери,
сенсорних здібностей і гармонійних відносин між дорослим і дитиною.
Тип проекту - інформаційно – практичний
Тривалість - короткостроковий (2 тижні)
Завдання проекту:
- розвиток дрібної і великої моторики пальців рук;
- розвиток тактильної «чутливості», як основи розвитку «ручного» інтелекту дитини;
- розвиток мови, збагачення та активізація словника дітей;
- закріплення наявних знань і одержання нових знань з освітніх ліній: «Мовлення дитини», «Дитина у природному довкіллі»;
- розвиток творчих здібностей дітей (креативність або оригінальність мислення, а саме здатність породжувати нові нестандартні ідеї і варіанти для вирішення поставленого завдання, багата уява);
- придбання комунікативних навичок і навичок спільної діяльності;
- встановлення і розвиток відносин у співпраці «дитина-дитина», «дитина-дорослий»;
- встановлення партнерських відносин батьків і педагогів в питаннях виховання і освіти дітей;
Підготовчий етап:
1.
(організаційний) пошуково-теоретичний - присвячений вивченню та
аналізу психолого-педагогічної літератури з досліджуваної проблеми.
2. Визначити
методику дослідження, проблему, об'єкт, предмет, завдання, підібрати необхідний
інвентар.
Основний етап.
Реалізація проекту -
в процесі чого був реалізований педагогічний проект.
Заключний етап
(підведення підсумків).
Підведення
підсумків і аналіз результатів проекту.
Заходи щодо реалізації проекту
1. Проведення спостережень.
2. Конструювання
з піску.
3. Малювання
на піску.
4. Експериментальна діяльність.
5. Складання
візерунків на піску.
6. Ігри в
адаптаційний період.
7. Створення пісочних
композицій і «секретів».
8. Виставка
«Я граю з піском».
9. Морські жителі
та скарби моря.
10. Взаємодія з батьками представлено наступними формами:
- індивідуальна консультативна робота;
- інформування
батьків про завдання та зміст проекту.
11. Художня література:
- розучування загадок про пісок.
Немає коментарів:
Дописати коментар