Екологічному вихованню дошкільників приділяється велика
увага. Екологічна культура дітей може бути сформована, якщо вона тісно
взаємодіє з природою. Основним змістом екологічного виховання дошкільників є
формування у дитини правильного ставлення до природних явищ і об'єктів, які
оточують його.
Мета проекту: формування у дітей уявлень про життя
комах, гуманне ставлення до навколишнього середовища і прагнення проявляти
турботу про
збереження природи.
Підготовчий етап:
1. Накопичення інформації з теми проекту.
2. Підбір наочних матеріалів: фото - та відео сюжетів,
тематичних картин та ілюстрацій про комах їх спосіб життя.
3. Підбір художньої та енциклопедичної літератури,
попереднього читання оповідань, віршів, загадок по темі проекту і т.п.
4. Підготовка
матеріалів для організації продуктивної і пізнавально-дослідницької діяльності:
матеріали для виготовлення творчих робіт за темою проекту (картинки, трафарети,
фарби, пластилін) і т.п.
Основний етап:
1. Дати знання дітям про світ комах.
2. Формувати інтерес до комах і дбайливе ставлення до них.
3. Розвинути вміння міркувати, спостерігати.
4. Виховувати розвиток мови у дітей, активного словника.
5. Формувати у дітей інтерес до експериментальної діяльності.
Заходи щодо реалізації проекту:
1.Бесіди :
«Яких комах ти
зустрічав вдома»,
«Де будинок у
комах?»,
«Хто, як, де
спить?»,
«Хто живе в
підземному царстві?»,
«Чим корисні
комахи?»
2.Ігрова діяльність:
Дидактичні ігри:
«Хто де живе»,
«Хто зайвий?»,
«Кого не вистачає?»,
«Посади метелика на
квітку»,
«Збери ціле з
частин»,
«Знайди тінь»,
«Впізнай комаху»,
«Розпізнай комах та
риб» (кружечками закрий комах, квадратами-риб)
проведи доріжку від
комахи до квітки (готуємо руку до письма).
Рухливі ігри:
«Жуки і комарики»
(автоматизація звуків «ж-ж-ж», «з-з-з»),
«Ведмідь і бджоли»,
дихальну вправа «Метелики
летять»
3. Художньо-творча діяльність дітей.
Малювання:
Розфарбовування розмальовок
«Комахи»
«Метелик прилетів,
на квіточку сів»,
«Метелик» (малюємо
пальчиками»
Аплікація:
«Метелик»
Ліплення:
«Гусениця на
листочку»
4. Мова і мовне спілкування:
Читання казок: Василя Сухомлинського “Як
метелик плавав у ставку” та «Нехай буде соловей і жук»,
«Ведмежа й Бджілка».
Перегляд та обговорення мультфільму «Муха-Цокотуха» К.Чуковского,
Розглядання
ілюстрацій до книг
Немає коментарів:
Дописати коментар