Я завжди рада гостям! :)

четвер, 12 жовтня 2023 р.

Проєкт "Світ насіння"

Проєкт "Світ насіння"

Мета: ознайомити дітей з поняттям «насінина», з різноманітністю рослинного світу: скільки рослин – стільки насінин. Поглибити знання дітей про насіння, познайомити з кругообігом насіння в природі. Розвивати дрібну моторику рук, зв'язне мовлення, інтерес до дослідницької діяльності. Формувати уявлення дітей про різноманітність насіння і плодів, про роль насіння в природі і житті людини. Виховувати доброзичливі взаємини в ході спільної роботи.

 

Тривалість – 3 тижні

Підготовчий етап:
1. зібрати ілюстрації по темі проекту
2. підготовити фрукти і овочі
3.  Обстеження гарбузів: на міцність, за формою, розташування від найбільшого до найменшого, порівняння за висотою, на що схожий
4.  відібрати пізнавальну і художню літературу по темі

Основний етап.
Спостереження за насінням
Обговорення теми насіння
Читання оповідань.
Образотворча діяльність.

Заключний етап (підведення підсумків).
Спогади-роздуми:
- Що найбільше запам'яталося/сподобалося?
- Що нового дізналися?
- Хто нам допомагав?
Створення міні музею «Світ насіння»

Заходи щодо реалізації проекту

1. Знайомство
розгляд ілюстрацій із зображенням насіння і рослин, які з них виросли 

2. Бесіди:
Які бувають насіння?
Де люди вирощують насіння?
Як проростає насіння?
Чиє насіння?
Для чого потрібні насіння?
Якого вони кольору?
Яку мають форму?
Яке насіння на дотик?
 
3. Спостереження:
за дарами осені.

4. Ігри.

Ø     Гра «Чиє насіння?» робота в парах
   Одна дитина закриває очі, а інша кладе в руку насінинку квасолі, чи іншу (потрібно на дотик відгадати, яке насіння в руці).

Ø     «Порівняти насіння»
огірка і дині (Насіння дині - жовті, а насіння огірка - ... (білі)),
кукурудзи і кавуна (у кавуна тоненьке, а кукурудзи – товсте),
порівнять, яке насіння найбільше, яке найменше.

Ø     «Шумілка»
покласти насіння у коробочки з кіндера сюрприза і відгадати, яке насіння шумить.
Ø     Складання пазлів
Ø     Матиматика і насіння.
Ø   Гра "Що де росте", "Грядка"
Ø     Мозайка із квасолі та насіння

5.  Художньо-творча діяльність дітей.

Ø     Аплікація "Осінній дощик"

Ø     Ліплення "Ромашка"

6. Мова і мовне спілкування:
Ø     Читання  Н. Забіла «Корінці та вершки»
Ø     А.М’ястківський «Казочка про яблуню»
Ø     О.Гончар «Яблука на стовпцях»
Ø     Вигадування загадок про овочі і фрукти.








 






























 



















Немає коментарів:

Дописати коментар

Загляньте і на інші сторінки