Екологічний проект
для дітей різновікової групи
«Зелена садиба»
(Город на віконці)
Мета проекту: формування у дітей інтересу до опитніческой і дослідницької діяльності з вирощування культурних рослин в кімнатних умовах.
Завдання проекту:
1. Розширити знання дітей про культурні та дикорослі рослини.
2. Продовжити знайомити дітей з особливостями вирощування рослин з насіння (горох, кабачок, квасоля, гарбуз, сонях, пшениця та ячмінь), висажування овочів у землю (морква, буряк, цибуля, картопля).
3. Узагальнювати
уявлення дітей про необхідність:
-
світла,
- тепла,
- вологи,
- повітря для росту рослин.
4. Продовжувати формувати вміння дітей доглядати за рослинами в кімнатних умовах.
5. Сприяти розвитку творчих здібностей у дітей.
6. Розвивати почуття відповідальності за благополучний стан рослин (полив)
7. Продовжувати розвивати спостережливість - вміння помічати зміни в зростанні рослин, зв'язувати їх з умовами, в яких вони знаходяться.
8. Виховувати повагу до праці.
Вид проєкту: дослідницький.
Тип проекту: пізнавальний.
Тривалість: довготривалий (24.01.2022 – 23.02.2022 до початку війни)
Заходи щодо реалізації проекту
1. Бесіди:
«Для чого рослині насіння?»,
Що? Навіщо? І чому?,
«Овочі»,
«Що потрібно для росту рослин»,
Як правильно доглядати за рослинами?
Які рослини використовуються при приготуванні страв?
З чого складаються рослини?
2. Дослідно-експериментальна діяльність:
«Будова рослин»,
«Ріст і розвиток рослин»,
«Земля, яка вона?»,
«Вода і росток»,
«Сонце і росток»,
«Пророщування насіння»,
3. Практична діяльність та трудові доручення:
Відбір і посів насіння.
Полив, догляд і спостереження за овочевими культурами в «городі».
4. Ігрова діяльність:
Дидактичні ігри: «Дізнайся на дотик», «Від якого овоча ця частина?», «Закінчи речення», «Варим борщ і компот», «Городники та садівники»
Настільна гра «Парні картинки», «Овочі».
Сюженто-рольові ігри: «Магазин»,
Конструювання: «Теплиця для овочів».
Розглядання ілюстрацій із зображенням різних рослин, які можна виростити на підвіконні.
Розглядання різних насіння.
5. Художньо-творча діяльність дітей.
Розфарбовування картинок «У городі я росту»
Виготовлення табличок-покажчиків з назвою рослин та перших сходів.
Малювання «Лук від усіх недуг»
Ліплення «Бурячок»
Аплікація «Богатий врожай»
6. Мова і мовне
спілкування.
1. Розширити знання дітей про культурні та дикорослі рослини.
2. Продовжити знайомити дітей з особливостями вирощування рослин з насіння (горох, кабачок, квасоля, гарбуз, сонях, пшениця та ячмінь), висажування овочів у землю (морква, буряк, цибуля, картопля).
- тепла,
- вологи,
4. Продовжувати формувати вміння дітей доглядати за рослинами в кімнатних умовах.
5. Сприяти розвитку творчих здібностей у дітей.
6. Розвивати почуття відповідальності за благополучний стан рослин (полив)
7. Продовжувати розвивати спостережливість - вміння помічати зміни в зростанні рослин, зв'язувати їх з умовами, в яких вони знаходяться.
Вид проєкту: дослідницький.
Тип проекту: пізнавальний.
Тривалість: довготривалий (24.01.2022 – 23.02.2022 до початку війни)
Заходи щодо реалізації проекту
1. Бесіди:
«Для чого рослині насіння?»,
Що? Навіщо? І чому?,
«Овочі»,
«Що потрібно для росту рослин»,
Як правильно доглядати за рослинами?
Які рослини використовуються при приготуванні страв?
З чого складаються рослини?
2. Дослідно-експериментальна діяльність:
«Будова рослин»,
«Ріст і розвиток рослин»,
«Земля, яка вона?»,
«Вода і росток»,
«Сонце і росток»,
«Пророщування насіння»,
3. Практична діяльність та трудові доручення:
Відбір і посів насіння.
Полив, догляд і спостереження за овочевими культурами в «городі».
4. Ігрова діяльність:
Дидактичні ігри: «Дізнайся на дотик», «Від якого овоча ця частина?», «Закінчи речення», «Варим борщ і компот», «Городники та садівники»
Настільна гра «Парні картинки», «Овочі».
Сюженто-рольові ігри: «Магазин»,
Конструювання: «Теплиця для овочів».
Розглядання ілюстрацій із зображенням різних рослин, які можна виростити на підвіконні.
Розглядання різних насіння.
5. Художньо-творча діяльність дітей.
Розфарбовування картинок «У городі я росту»
Виготовлення табличок-покажчиків з назвою рослин та перших сходів.
Малювання «Лук від усіх недуг»
Ліплення «Бурячок»
Аплікація «Богатий врожай»
Читання казок: «Ріпка», «Ясоччина грядка»
Розучування з дітьми віршів, загадок, прислів'їв і приказок про овочі.
7. Заповнення щоденника спостережень.
Розучування з дітьми віршів, загадок, прислів'їв і приказок про овочі.
7. Заповнення щоденника спостережень.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити