Матеріали та обладнання: однакові прозорі ємності для рідин (баночки, пляшки, одноразові стаканчики), вода, харчові барвники, ложки, свіжі рослини.
Тривалість - короткостроковий, дослідницький, груповий.
Продемонструвати, що рослини завжди поглинають воду нижніми частинами – це корінь. У зрізаних рослин цю функцію виконають стебла. Вода завжди буде поглинатися знизу, а потім розноситися в усі частини рослинки.
2. Екскурсія на клумбу на території дитячого садку.
3. Вибір об'єкта досліджень.
4. Підбір ілюстративного матеріалу по темі.
5. Діяльність дітей: розглядання ілюстративного матеріалу по темі проекту.
2.Організація пошукової та дослідницької діяльності;
3.Дидактичні та рухливі ігри по темі проекту.
5.Читання оповідань.
6.Образотворча діяльність.
Діти бачать результат досліду – квіти набули кольору води, в якій знаходилися добу.
Висновок: рослини п'ють воду.
Якби ми поставили квіти у звичайну воду, то не побачили б як квіти попили.
Вода потрібна рослинкам для життя. Вони разом з нею поглинають усі корисні речовини, розчинені в воді. У нашому випадку це були барвники. Поглинаючи воду з грунту за допомогою коріння, рослина піднімає її вгору по стеблу – до листя, квітів, плодів. Це добре видно, адже забарвилися усі частини рослини.
Заходи щодо реалізації проекту
Що таке вода?
Кому потрібна вода?
Для чого потрібна вода?
Дізнатись більше про рослини, що ростуть на нашому майданчику.
Як люди доглядають за квітами?
Для чого потрібні рослинам листя, корінь?
Як називаються квіти. зростаючі на клумбі?
Чи можна їх зривати з клумби?
Що треба зробити, щоб наші рослини виросли і зацвіли?
Порівняти квіти (чим схожі і відрізняються один від одного)
Загадка:
Рук та ніг не має, а рухається,
Носа не має, а дихає
Рота не має, а живиться. (рослина)
2. Спостереження:
Спостерігають і досліджують рослини на клумбах, які знаходяться на території нашого закладу і більше дізнаються про своїх зелених друзів.
3. Дидактичні ігри:
«Що зайве»
«Збери картинку»
4. Ранкові зустрічи:
Розгляд і коментування зображень з трудовими діями по догляду за рослинами.
- Квіти треба поливати.
- Розпушувати грунт в горщику.
- Витирати вологою ганчіркою пил з листя.
- Обприскувати водою стебло і листочки рослини.
5. Рухливі ігри:
«Знайди свою квітку» (діти знаходять вазон із зображенням такої самої квітки, як у них і стають у коло.)
6. Художньо-творча діяльність дітей.
Малювання «Квіти»
7. Мова і мовне спілкування:
7. Праця.
Висівання квітів у клумбу,
Прикрашаємо квітами територію садочка.
Праця дітей. Прикрашаємо квітами 🌺🌸🌺територію садочка.
Розповідь вихователя про те, що рослини дихають, живляться (п'ють воду), ростуть. Їм необхідне тепло і світло, вода і добрива. А також наша з вами турбота.
Розгляд рослини
Ранкова зустріч
Я — квітка. Мої пелюстки граються з вітром. Вони танцюють із ним, кружляють у вальсі. Я танцюю і дарую свої пахощі небу, сонцю, землі і людям».
Для чого потрібні рослинам листя, корінь?
Що потрібно, щоб
квіти росли?
• діти обприскують рослину;
• діти витирають листочки змоченою ватою;
• дитина поливає квітку.
Вихователь підводить дітей до думки: «Куди дінеться водичка, яку ми вилили в горщик?», «Чи насправді рослини п'ють воду?»
Немає коментарів:
Дописати коментар