Проект «Гарбузятко»
Мета: Ознайомити дітей із властивостями
гарбуза, з його лікувальними якостями.
Вчити організовувати
спільну діяльність з однолітками, налагоджувати взаємини, добувати насіння з
гарбузу.
Розширити словниковий запас, удосконалювати трудові навички.
Формувати вміння практично використовувати здобуті знання;
сприяти розвиткові пізнавальних процесів, логічного мислення.
Виконувати завдання весело, тільки в емоції дитина вивчає і
пізнає.
Тривалість – 2 тижні
Підготовчий етап:
1. Спостереження за різними сортами гарбузів
2. Сюрпризний момент: величезна корзина з гарбузами
3. Обстеження гарбузів: на міцність, за формою, розташування від найбільшого до найменшого, порівняння за висотою, на що схожий
4. Бесіда з дітьми на тему: «Лікувальні властивості гарбузів»
5. Проблемне запитання:
«Що робити з цими гарбузами? Як їх можна використати?»
3. Обстеження гарбузів: на міцність, за формою, розташування від найбільшого до найменшого, порівняння за висотою, на що схожий
4. Бесіда з дітьми на тему: «Лікувальні властивості гарбузів»
5. Проблемне запитання:
«Що робити з цими гарбузами? Як їх можна використати?»
Основний етап.
Спостереження гарбузами на грядці.
Обговорення теми гарбуза
Дидактичні та рухливі ігри по темі проекту.
Читання оповідань.
Образотворча діяльність.
Заключний етап (підведення підсумків).
Спогади-роздуми:
- Що найбільше запам'яталося/сподобалося?
- Що нового дізналися?
- Хто нам допомагав?
- Що найбільше запам'яталося/сподобалося?
- Що нового дізналися?
- Хто нам допомагав?
Ми дізналися, що гарбуз надзвичайно корисний овоч .
Ми з`ясували, що гарбуз користується постійним попитом у
мешканців нашого села
Страви з гарбуза люблять як дорослі, так і діти. Немає
жодної людини, яка б не знала цей чудовий овоч.
Заходи щодо реалізації проекту
1. Знайомство.
Спочатку ми знайомилися зі справжнім гарбузом. Чіпали і
описували його.
Який гарбуз? - твердий, холодний, довгий.
А ще діти катали гарбуз один від одного і назад. Весело!
2. Бесіди:
«Що можна зробити з
гарбуза?»
«Лікувальні
властивості гарбузів»
3. Спостереження:
За дарами осені.
За гарбузами на грядці.
За різними сортами гарбузів.
4. Ігри.
Ø
«Гарбуз»
Діти стоять кружка. Педагог (потім хтось
із дітей) промовляє слова, а діти котять по колу гарбуза .
Їхав дядько Рамазан з гарбузами на базар.
З воза впали гарбузи, покотилися з гори.
Рамазан став доганяти, а тобі відповідати!
Дитина біля якої зупинився гарбуз, бере
його в руки й стає в коло.
Виконавши завдання педагога, віддає гарбуза комусь із дітей,
і гра повторюється.
Ø
Динамічна гра «Гарбуз»
Вихователь промовляє віршовані рядки і виконує рухи разом із
дітьми.
При землі гарбузик розкинув листочки
(Присідають,руки розводять у сторони долонями вниз)
І до сонця стебельця простяг, квіточки
(Підводяться,піднімаючи руки вгору)
Вітерець ті стебельця тихенько гойдав:
( Не змінюючи положення, похитують тулубом у сторони)
«Добрий день, гарбузику-друже!» – казав
(Нахил уперед зі змахом руки – уклін)
Ø
Складання пазлів
5. Художньо-творча діяльність дітей.
Ø
Моделювання.
За допомогою пластиліну, гарбузового насіння, а також наших
головних помічників пальчиків, робили гарбуз.
Спочатку ми пластиліном зробили смужки. Скачали ковбаску,
доклали її до намальованої смужки-підказки і придавили пальчиками, злегка
потягнувши. Ой не просто нам це робити! Але ми ростемо, вчимося і розвиваємося.
А в середині гарбуза живуть її дітки - насіння. Діти
самостійно приклеїли насіння.
Ø
Прикрась гарбуз.
Ø
Латочка.
Потрібно на кожну дірочку покласти шматочок пластиліну.
Ø
Одягни гарбузик.
Якого кольору гарбуз?
Правильно, помаранчевий.
До нас в гості прийшло багато маленьких гарбузців, але вони
сумні. Чому?
Так, тому що вони біленькі!
Завдання дітей приклеїти шматочок помаранчевого паперу
(одягнути гарбузики в плаття), але працювати треба по рядках (спочатку верхній,
потім посередині, а потім нижній).
Ø
Зроби їжачка.
Ø
Підготовка руки до письма «Поклади
гарбузик у кошик»
6. Мова і мовне спілкування:
Ø
Читання художніх творів про гарбуз
Ø
Вивчення пісні «Ходить гарбуз по
городу»
Ø
Вигадування загадок про героїв
гарбузової родини
Немає коментарів:
Дописати коментар