Я завжди рада гостям! :)

четвер, 18 серпня 2022 р.

Ризикована конфліктна ситуація

Коли виникає потенційно ризикована конфліктна ситуація , у пригоді можуть стати практики вербальної розрядки. 

☝Пам’ятайте два важливі аспекти:

Розлючена людина має знижену спроможність логічно міркувати.

Методи деескалації не є чимось природнім й інтуїтивно зрозумілим для нашої психіки, однак, обираючи цей шлях, ми свідомо повинні виглядати зосередженими і спокійними.

Тому наведені техніки необхідно практикувати до того, як вони знадобляться, щоб вони могли стати компетентною звичкою.

Крок 1. Підготуйте себе

🔷Розслабте м’язи обличчя і спробуйте виглядати впевнено.

🔶Спробуйте змоделювати голос так, щоб він звучав низько й монотонно, але не беземоційно.

🔷Не захищайтеся — навіть якщо коментарі чи образи спрямовані на вас, пам’ятайте, вони не про вас.

🔶Ставтеся до людини з повагою, навіть коли твердо встановлюєте обмеження або кличете на допомогу. Схвильована людина дуже чутлива до почуття сорому та неповаги.

Крок 2. Комунікуйте через позу та позицію

🔷Ніколи не повертайтеся спиною, з будь-якої причини.

🔶Залиште додатковий фізичний простір між вами — приблизно в чотири рази більше, ніж зазвичай. Гнів і хвилювання заповнюють зайвий простір між вами та людиною.

🔷Не підтримуйте «постійний» зоровий контакт й не примушуйте іншу людину до цього. Дозвольте відірвати чи відвести погляд.

🔶Не вказуйте і не трясіть пальцем.

🔷Не торкайтеся. Когнітивна дисфункція у збуджених людей змушує неправильно інтерпретувати фізичний контакт як ворожий або загрозливий.

🔶Не сперечайтеся і не намагайтеся переконати, дайте вибір, тобто повноваження прийняти рішення самостійно.

Крок 3. Розмова, спрямована на розрядку

🔷Не намагайтеся кричати на людину, яка кричить. Зачекайте, поки він/вона зробить вдих; потім говоріть. Говоріть спокійно, на середній гучності.

🔶Пам’ятайте, що немає сенсу для швидкого реагування, окрім як спроб спокійно знизити рівень збудження.

🔷Не відповідайте на образливі запитання або запитання, які не мають відповіді (наприклад, «Чому всі ... ?», «Чому все це ... ?», «Коли все закінчиться ... ?»). На ці запитання не повинно бути відповіді.

🔶Поясніть межі та правила авторитетним, твердим тоном, але завжди з повагою.

🔷Співчувайте почуттям, але не поведінці.

🔶Де це можливо, спробуйте відволікти людину на «думки та розуміння». Не запитуйте: «Скажи мені, що ти відчуваєш». Але можете уточнити «... допоможи мені зрозуміти, що ти мені говориш».

Джерело: Психологічна підтримка

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загляньте і на інші сторінки