Я завжди рада гостям! :)

субота, 12 травня 2018 р.

Проект "Комахи"


Екологічному вихованню дошкільників приділяється велика увага. Екологічна культура дітей може бути сформована, якщо вона тісно взаємодіє з природою. Основним змістом екологічного виховання дошкільників є формування у дитини правильного ставлення до природних явищ і об'єктів, які оточують його.

Мета проекту: формування у дітей уявлень про життя комах, гуманне ставлення до навколишнього середовища і прагнення проявляти турботу про
збереження природи.

Підготовчий етап:
1. Накопичення інформації з теми проекту.
2. Підбір наочних матеріалів: фото - та відео сюжетів, тематичних картин та ілюстрацій про комах їх спосіб життя.
3. Підбір художньої та енциклопедичної літератури, попереднього читання оповідань, віршів, загадок по темі проекту і т.п.
4.  Підготовка матеріалів для організації продуктивної і пізнавально-дослідницької діяльності: матеріали для виготовлення творчих робіт за темою проекту (картинки, трафарети, фарби, пластилін) і т.п.

Основний етап:
1. Дати знання дітям про світ комах.
2. Формувати інтерес до комах і дбайливе ставлення до них.
3. Розвинути вміння міркувати, спостерігати.
4. Виховувати розвиток мови у дітей, активного словника.
5. Формувати у дітей інтерес до експериментальної діяльності.

Заходи щодо реалізації проекту:
1.Бесіди :
   «Яких комах ти зустрічав вдома»,
   «Де будинок у комах?»,
   «Хто, як, де спить?»,
   «Хто живе в підземному царстві?»,
   «Чим корисні комахи?»
2.Ігрова діяльність:
Дидактичні ігри:
   «Хто де живе»,
   «Хто зайвий?»,
   «Кого не вистачає?»,
   «Посади метелика на квітку»,
   «Збери ціле з частин»,
   «Знайди тінь»,
   «Впізнай комаху»,
   «Розпізнай комах та риб» (кружечками закрий комах, квадратами-риб)
   проведи доріжку від комахи до квітки (готуємо руку до письма).
 Рухливі ігри:
   «Жуки і комарики» (автоматизація звуків «ж-ж-ж», «з-з-з»),
   «Ведмідь і бджоли»,
   дихальну вправа «Метелики летять»
3. Художньо-творча діяльність дітей.
Малювання:
   Розфарбовування розмальовок «Комахи»
   «Метелик прилетів, на квіточку сів»,
   «Метелик» (малюємо пальчиками»
Аплікація:
«Метелик»
Ліплення:
   «Гусениця на листочку»
4. Мова і мовне спілкування:
Читання казок: Василя Сухомлинського “Як метелик плавав у ставку” та «Нехай буде соловей і жук»,
 «Ведмежа й    Бджілка».
   Перегляд та обговорення  мультфільму «Муха-Цокотуха» К.Чуковского,

   Розглядання ілюстрацій до книг









































Немає коментарів:

Дописати коментар

Загляньте і на інші сторінки