Страницы

середа, 27 січня 2016 р.

Тортик



Такий тортик ми робили мама на 8 Березня.









понеділок, 25 січня 2016 р.

25 СІЧНЯ - ТЕТЯНИН ДЕНЬ І СВЯТО ВСІХ СТУДЕНТІВ


25 січня відзначається подвійне свято - день пам'яті святої великомучениці Тетяни і День студентства.
Тетянин день — релігійне і народне свято, яке припадає на 25 січня, згідно з григоріанським календарем, один із днів студента.  Це свято назване на честь святої Тетяни - християнської мучениці, яка жила в Римі під час правління імператора Александра Северуса.





 Татьянин день - прекрасный повод!
Для тех, кто учится, кто молод,
Кто мыслью смел, душою весел,
Не может жить без танцев, песен,
И за кого - друзья горой,
За справедливость рвутся в бой,
В чьем сердце закипает кровь,
Кто платит жизнью за любовь.
Желаю счастья без изъяна,
В прекрасный День святой Татьяны!

«Книгу погортаємо – малюнки обіграємо»

Добрий день, друзі маленькі!
Принесла для вас книгу новеньку.
У ній малюнків багато!
Давайте будемо її гортати!

Такими словами під час новорічних канікул у дитячому садочку пройшла розвага «Книгу погортаємо – малюнки обіграємо»
До дітей у гості завітала книга з яскравими малюнками. Діти її гортали, та відгадували героя. Після цього відгаданий малюнок обігравали.
Дітлахи із задоволенням грали в ігри: «Пташки ті автомобіль», «Паровоз», «Літак», «Гра з барабаном», «Горобчики», «Гра з ведмедиком», «Зайчики та лисичка», проглянули відео про ведмедя та в кінці свята затанцювали всі разом танок «Гойдалка»
Ось наша книга уже закрилась, та всі залишилися задоволені. 


неділя, 24 січня 2016 р.

«ВЕРХІВКИ ТА КОРІНЦІ»

Дидактична гра «ВЕРХІВКИ ТА КОРІНЦІ»

Мета: учити розрізняти овочі та їх листя; закріплювати знання про те, що в одних овочів їстівні корінці, в інших — верхівки; роз­вивати уважність.


Матеріал: морква, буряки, редька, помідори, картопля, огірки та листя названих овочів.




"Веселий город"


Дидактична гра «Веселий город» може бути використана педагогами дошкільних установ у роботі з дітьми молодшого дошкільного віку на заняттях по ознайомленню з навколишнім світом, формування елементарних математичних уявлень, розвитку мовлення.
Завдання: закріплювати вміння порівнювати дві рівні групи предметів способом програми; вчити визначати просторове розташування предметів; уточнити знання дітей про овочі, і місці їх зростання, користь для людини; вчити розрізняти овочі за зовнішнім виглядом, описувати їх за характерними ознаками; вчити використовувати узагальнююче поняття «Овочі», збагачувати словниковий запас за рахунок позначень якостей; розвивати увагу, пам'ять, посидючість, координацію рухів, дрібну моторику рук.

Дошкільний вік – час активної соціалізації дитини, розвитку спілкування з дорослими та однолітками, пробудження моральних та естетичних почуттів, входження в культуру.

Ефективним шляхом всебічного гармонійного розвитку особистості є залучення дошкільників до художньо-естетичної діяльності, яка включає зображувальну, музичну, театралізовану, художньо-мовну діяльність. Ці види діяльності виконують функцію позитивно-емоційного збагачення, викликають емоції радості, захоплення, натхнення, витісняють тривожність, напругу, почуття безпорадності.

Одним із завдань художньо-естетичного розвитку є розвиток у дитини елементів творчості. Дитяча творчість – перша ланка розвитку творчої діяльності, в якій дитина виявляє своє розуміння довкілля, своє ставлення до нього. Це допомагає дітям розкрити їх внутрішній світ, особливості сприймання та уявлення, інтереси та здібності.