Я завжди рада гостям! :)

неділю, 31 липня 2016 р.

Вічна пам'ять героям!

Сьогодні 31 липня 2016 року, вже 2 роки, як немає з нами нашого кума, вчителя, майстра, патріота.
Він загинув як Герой -  під Шахтарськом 31.07.2014 р.
Пам’яті Федоряки П. В. присвячується 





Вічна пам'ять героям!

Дарує сонечко тепло,
Шле промені іскристі.
Квітують квіти, мов панно,
Немов рясне намисто.

Живе природа, як завжди,
Своїм життям барвистим.
Немов не гинуть на війні
Сини, від куль навмисних.

За землю б'ються козаки,
За волю й незалежність.
За мирне небо на віки
Ідуть з життя в безмежність.

З останнім подихом боєць
Шепоче в цю хвилину:
"Матусенько, мене пробач,
Прости мої провини."

"Прости, кохана і не плач,
Для мене ти єдина.
Я стану Ангелом для Вас,
Для тебе і для сина.

Для Вас цвістиму кожен рік
Червоним в полі маком.
Я Вас любитиму повік,
Кохання не здолати."

Курличуть журно журавлі,
Летять у небо клином.
А тужні дзвони на Землі
Лунають без упину.

Хай буде пухом Вам земля,
 Найкращий цвіт країни!
За Вас молитимусь щодня,
За Вас... і Україну!


Л. А. Маковей

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загляньте і на інші сторінки